#1451 Lee Seung Gi watching Yura at an army festival

Recovered post
Originally posted on: 10/12/2016 











Today Humor: Lee Seung Gi is a man after all

1. [+68]ㅋㅋㅋㅋㅋ I thought Lee Seung Gi was the guy wearing a cap and white shirt ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. [+66] Ahhh ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋThe photo's so hilarious ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋSeung Gi-ya ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. [+6] The look in his eyes cracked me up ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. [+8] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ This is funny ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. [+5]ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. [+5] Yura's ideal type is Lee Seung Gi

6. [+3] Eagle eyes ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

No comments

No comments

Powered by Blogger.