#685 Male celebrities and their signature poses



Recovered post
Originally posted on:  03/11/16

 B2ST's Yoon Doojoon

Block B's B-Bomb

VIXX's N

Chu Sung Hoon

Naul

Daum Cafe: Male celebrities with unchanging poses in pictures 

-Naul and his legendary pose ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Protractor B-Bomb

-Looks like those people are posing with Naul's wax statue ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Chu Sung Hoonㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Naul's pose is unbeatable

-Ilhoon too

-I remember Yoon Doojoon mentioning his pose, I had no idea it looks like that ㅋㅋㅋㅋ So cute 

No comments

No comments

Powered by Blogger.