[Spoilers] SWDBS Ep 14


Strong Woman Do Bong Soon Ep 14




Naver via Osen: 'Do Bong Soon' Park Bo Young recovers her strength... power of love 

1. [+5,524, -98] The fireworks were too much ㅋㅋㅋㅋ

2. [+4,303, -56] Professional party planner Kim Jang Hyun

3. [+4,248, -71] I cried with Park Bo Young, then I burst out laughing at the fireworks ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. [+4,213, -87] The plot is so random.. so I just absentmindedly watched on ㅋㅋㅋㅋㅋ Ugh hurry up and get rid of the criminal and just let me see this couple being sweet and happy

5. [+3,483, -103] Ahn Min Hyuk should run for presidency... Look at him handling the situation well

6. [+1,300, -65] There is nothing realistic about the plot but it's fun

7. [+1,114, -11] She's showing how it's like when you want something badly enough, the whole universe will give it to you ㅋㅋ

8. [+1,150, -24] I thought I was watching some kid show... Park Bo Young and Park Hyung Shik are saving the drama

9. [+965, -12] I knew her powers will come back but the fireworks are too over the top ㅋㅋㅋ Anyway, the cops are darn clueless ㅋㅋ

10. [+926, -38] The criminal really looks like Im Siwan ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


Naver tv Cast: Save me...please save that person!! 


1. [+2,314, -13] Jang Hyun found a new job... professional event planner

2. [+1,684, -12] Pro party planner, Kim Jang Hyun ㅋㅋㅋ

3. [+1,644, -16] I was drowning in feels one moment then the fireworks got me all confused ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. [+1,413, -10] The fireworks display pretty much rivals that of Everland's...

5. [+1,318, -19] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. [+1,244, -15] Park Bo Young's acting is daebak

7. [+1,064, -8] They're both amazing at acting ㅠㅠㅠㅠNow let them date in peace ㅠㅠ What am I gonna do once this drama ends? ㅠㅠ


-

No comments

No comments

Powered by Blogger.