#1582 Jessica and a fan's mirror

Recovered post

Originally posted on: 12/20/2016 


theqoo: A fan asks Jessica "can I show you something pretty?" then shows her a mirror.gif 

-ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Well, that was natural ㅋㅋㅋ

-She's so cuteㅋㅋㅋ

-This is why I like her

-I laughed when she mouthed "lemme see"ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-She looks pretty from this angle

-ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-It`s like seeing the Jessica from 2007. She`s so cute and funny ㅋㅌㅌㅌㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Her facial expression killed me ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

No comments

No comments

Powered by Blogger.